tisdag 6 januari 2009

NOT a bad hairday...


Tänkte bara rekommendera toni & guys frisörteam här i oslo. De är skitduktiga! Se hur fin jag blev efter jag var där sist! när jag flyttade till oslo så hade jag ingen frisör och var lite ledsen för att jag fick lämna corinne & friends i göteborg efter många år. Det tar en stund innan man lär känna sin frisör och tills frisören vet hur man vill ha det. Jag glömmer aldrig när jag var i Rio och strosade omkring i ipanema på jakt efter en frisör som kunda klippa av mitt buslånga, solblekta, slitna hår. Det blev en succè eftersom jag råkade hamna hos gisele bundchens frisör i Rio. Snacka om att få det perfekta hårsvallet! Jag har krulligt hår så det blev en del föning som det alltid blir hos frisören. Om man ska försöka sig på samma procedur hemma så har man armar som sträcker sig till new york efter föningen.... det blir mest självtork eller plattång...ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar