måndag 16 februari 2009

Säsongens Basplagg!


Som vanligt när våren närmar sig så är det dags för en utrensning i garderoben. Eller ja, försöker inte att slänga eller ge bort så mycket eftersom jag alltid ångrar mig några säsonger senare. Många säljer ju på ebay eller tradera vilket är smart men jag har inte kommit igång med det ännu. Då får du iallafall lite slantar att köpa nya plagg för som du förhoppningsvis inte ångrar! Miljötänkandet har ju blivit mer centralt också så då gäller det att investera i plagg som håller läääänge¨. I vår behåller jag följande i min garderob; trenchen, ljusa slitna jeansen, clutchen, gladiatorsandalerna, skinnjackan, jeansjackan, rutiga skjortan, cardigan, kavajen, kostymbyxan med höga midjan, lösa tshirts, långa klänningen, korta kjolen med hög midja, jeansshortsen och de skyhöga sandalerna. Ge mig värme nu!!

1 kommentar: